Vítej, návštěvníku. Přihlásit se or Registrovat

7 Odpovědi

Připojení telefonu k počítači přes USB

Na dotaz: 3291 zobrazení Smartphony

Dobrý den, při připojení Xperia M dual přes USB k počítači se ozve zvuk připojení, ale počítač telefon vůbec nerozpozná, ani přes SONY Companion, ani v průzkumníku a nenabíjí se. Před tím to normálně fungovalo, tak nevím, co se stalo. USB kabel je v pořádku, protože ze zásuvky normálně nabíjí.

Dokázal by mi někdo poradit, co s tím?

Děkuji

7 Odpovědi

  1. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Zkuste nejprve kabel/telefon připojit k jinému PC. Tak se vyloučí závada na straně telefonu či kabelu.

    Jaroslav Hulík - Dub 12, 2014 | Odpovědět

  2. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Děkuji za radu, zkusím.

    Jaromír Nekula - Dub 13, 2014 | Odpovědět

  3. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Zkoušel jsem připojit telefon k vypnutému počítači a pak restartovat počítač, stalo se následující: Při zapnutí počítače s připojeným tel. se v oznamovací liště telefonu objeví ikonka USB připojení a doida se červeně rozsvítí=nabíjení. V momentě, kdy počítač detekuje připojení k internetu, ikonka USB zmizí a dioda zhasne a tel. se nenabíjí.
    Už jsem vyzkoušel všechno možné:
    1. Restartoval jsem telefon do továrního nastavení
    2. Přeinstaloval jsem operační systém ( pro zajímavost- ztratila se klasická klávesnice, zůstala pouze možnost qwerty)
    3. Přeinstaloval jsem Sony PC Companion
    4. Zkusil jsem jiný USB kabel

    Asi před týdnem to ještě normálně fungovalo, sice jsem mezitím instaloval nějaké nové aplikace z Googleplay, ale to by snad nemělo mít vliv.
    Budu vděčný za každou radu

    Jaromír Nekula - Dub 13, 2014 | Odpovědět

  4. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    po dlouhém pátrání mi počítač neustále oznamuje, že zařízení nemá ovladač a nejsem schopen ho nainstalovat žádnou cestou.

    Jaromír Nekula - Dub 15, 2014 | Odpovědět

  5. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Problém už je vyřešen.

    Jaromír Nekula - Dub 16, 2014 | Odpovědět

  6. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Jak jste prosím problém vyřešil? Mám podobný problém s Discovery V5. Děkuji

    František Volejník - Kvě 03, 2014 | Odpovědět

  7. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    take mam problem s discovery v5

    Marty10920 - Kvě 25, 2014 | Odpovědět


Odpověď na otázku

 

Facebook

Twitter

Google Plus