Vítej, návštěvníku. Přihlásit se or Registrovat

8 Odpovědi

Jak se dostanu do Marketu?

Na dotaz: 4120 zobrazení
Hry

Mám telefon HTC Wildfire.Založila jsem si na počítači účet google a pomocí telefonu bych se chtěla přihlásit do marketu, abych si mohla stahovat hry. Jenže na telefonu se mi nelze dostat jak do Marketu, tak ani do Gmailu. Po té, co zadám přihlašovací údaje, se mi objeví hlášení: “Může se jednat o dočasný problém nebo pro váš telefon nejsou zprovozněny datové služby. Opakujte akci, až budete připojení k mobilní síti, nebo se připojte k síti Wi-fi. Pokud problém přetrvá, zavolejte zákaznickou podporu.”

8 Odpovědi

  1. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Nejprve se ujistěte, že ej váš telefon opravdu připojen k internetu. Například zkuste do prohlížeče zadat libovolnou internetovou adresu.

    Jáchym - Led 14, 2013 | Odpovědět

  2. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Dobrý den, mám naprosto identický problém. K internetu jsem určitě připojený, facebook, seznam email, všechno funguje jen se nejde za žádnou cenu přihlásit přes účet google k aplikaci obchod play. Bojuju s tím už cca od sobotního rána. Jestli někdo ví co s tím byl bych rád. Díky Marek

    Marek - Led 14, 2013 | Odpovědět

  3. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Dobrý den mám také stejný problém. Take cca od Soboty. Prohlížeč funguje normálně jen GMail a Market nejde. To samé se děje i bratrovi se stejným zařízením.Děkuji Arko

    Zařízení: GOCLEVER T76GPSTV
    System: Android 4.0.3

    ArkoCZ - Led 14, 2013 | Odpovědět

    • 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

      Ahoj, sám jsem zaznamenal podobrný problém – nemožnost připojit se ke Gmail, Google Play
      Hledal jsem na mnoha fórech a nakonec se mi podařilo porazit tupou hmotu a rozchodit “záplatu”.

      Nicméně na oficiálních stránkách GoClever je info, že od 14/1/2013 vědí o problému a pracují na něm, údajně do 2 týdnů bude k dispozici oficiální update.

      Takže odzkoušený postup pro T76GPS (měl by fungovat i pro verzi s DVB, ale nemohl jsem ověřit)
      Stručný postup (celý by byl dlouhý, na žádost doplním podrobnosti: blaha.pavel@gmail.com)

      1. Zálohujte data, můžete o ně přijít!
      2. Získání “ROOT” přístupu na vašem zařízení
      – z okdazu http://dl.dropbox.com/u/154623/004.Root-Script.rar stáhněte a rozbalte skript
      – pokud nemáte nainstalovány, instalujte ovladače USB zařízení ze složky scriptu
      – připojte tablet – nezapínejte USB Massstorage
      – spusťte skript, pro mne fungovaly volby 1-2-3 -> 1 ověřit připojení 2 zkontrolovat 3 upravit
      – po dokončení úpravy se Tablet vypne
      – odpojit kabel, zapnout
      – v aplikacích máte novou aplikaci Root Checker – zkontrolujte, zda jste byli úspěšní
      3. upravit host soubor
      – stáhněte si např.: TotalCommander (http://ghisler.com/tcandroid2.apk)
      – spusťte jej, v settings povolte Root everywhere (aby mohl použít oprávnění roota)
      – v průběhu úprav budete opakováně tázáni na to, zda aplikaci povolujete Root oprávnění, vždy povolte
      – v TotalCommanderu otevřete tuto “cestu”: File system root\system\etc\ zde najdete soubor pojmenovaný hosts
      – podržte na něm prst, zvolte edit file – následně pro editaci použijte Total Commander (je to důležité)
      – upravte obsah tak, aby na 2. řádku byl na začátku znak “#” výsledek bude vypadat takto: #74.125.93.113 android.clients.google.com
      – uložte soubor (ikona diskety)
      4. restart zařízení
      – podržte vypínací tlačítko a potvrďte vypnutí zařízení
      – zapněte, chvíli vydržte
      – a přestaňte se modlit, fungovalo mi to bez problémů 🙂

      Přeju krásný, fungující den 🙂

      Pavel B. - Led 15, 2013 | Odpovědět

    • 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

      Ahoj, sám jsem zaznamenal podobrný problém – nemožnost připojit se ke Gmail, Google Play
      Hledal jsem na mnoha fórech a nakonec se mi podařilo porazit tupou hmotu a rozchodit „záplatu“.
      Nicméně na oficiálních stránkách GoClever je info, že od 14/1/2013 vědí o problému a pracují na něm, údajně do 2 týdnů bude k dispozici oficiální update.
      Takže odzkoušený postup pro T76GPS (měl by fungovat i pro verzi s DVB, ale nemohl jsem ověřit)
      Stručný postup (celý by byl dlouhý, na žádost doplním podrobnosti: blaha.pavel@gmail.com)
      1. Zálohujte data, můžete o ně přijít!
      2. Získání „ROOT“ přístupu na vašem zařízení
      – z okdazu http://dl.dropbox.com/u/154623/004.Root-Script.rar stáhněte a rozbalte skript
      – pokud nemáte nainstalovány, instalujte ovladače USB zařízení ze složky scriptu
      – připojte tablet – nezapínejte USB Massstorage
      – spusťte skript, pro mne fungovaly volby 1-2-3 -> 1 ověřit připojení 2 zkontrolovat 3 upravit
      – po dokončení úpravy se Tablet vypne
      – odpojit kabel, zapnout
      – v aplikacích máte novou aplikaci Root Checker – zkontrolujte, zda jste byli úspěšní
      3. upravit host soubor
      – stáhněte si např.: TotalCommander (http://ghisler.com/tcandroid2.apk)
      – spusťte jej, v settings povolte Root everywhere (aby mohl použít oprávnění roota)
      – v průběhu úprav budete opakováně tázáni na to, zda aplikaci povolujete Root oprávnění, vždy povolte
      – v TotalCommanderu otevřete tuto „cestu“: File system root\system\etc\ zde najdete soubor pojmenovaný hosts
      – podržte na něm prst, zvolte edit file – následně pro editaci použijte Total Commander (je to důležité)
      – upravte obsah tak, aby na 2. řádku byl na začátku znak „#“ výsledek bude vypadat takto: #74.125.93.113 android.clients.google.com
      – uložte soubor (ikona diskety)
      4. restart zařízení
      – podržte vypínací tlačítko a potvrďte vypnutí zařízení
      – zapněte, chvíli vydržte
      – a přestaňte se modlit, fungovalo mi to bez problémů
      Přeju krásný, fungující den

      Pavel B. - Led 15, 2013 | Odpovědět

  4. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Dobrý den mám také stejný problém. Take cca od Soboty. na zařízení EAGET n1 děkuji vám za odpověď.

    jaroslav - Led 15, 2013 | Odpovědět

  5. +3 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    V nastaveni/ aplikace/ najdete google play a nechte smazat aktualizace. Pak zkuste opet…

    DaagCZ - Led 15, 2013 | Odpovědět

  6. 0 hlasů Palec nahoru 0 Votes Palec dolů 0 Votes

    Princip problému je v řádku s IP adresou Google Play serveru,
    tou mřížkou ji pro operační systém vašeho telefonu / tabletu zneviditelníte – označíte ji jako “komentář” který je ignorován.

    Přístroj si pak najde normálně google play server sám a vše funguje správně.

    IP adresa se může lišit, můžete také alternativně celý řádek smazat, ale já mám rád, když se změny dají snadno vrátit zpět 🙂

    Celý popsaný postup je (bez stahování nástroj) tak na 10 minut práce 🙂 – takže malý kafe

    Pavel B. - Led 15, 2013 | Odpovědět


Odpověď na otázku

 

Facebook

Twitter

Google Plus